zaterdag 12 januari 2008

SLACKERS!

Voor elke lul die denkt dat ik Meneer Dokter Anders Derek Wartaal graag te kakken zet, die heeft groot gelijk.

Want dat is een van mn grote hobbys.

Dat wil niet zeggen dat ik hem afkraak omdat ik hem een lul vind.
Wat tevens niet wil zeggen dat ie dat niet is, want hij blijft een arrogante zak. Maar zo is hij, dus doe er maar iets aan he?

Het is juist de reden wat hem te gek maakt, overal schijt aan.

Dus hou je oordeel binnenboord, net als dat vieze kleine hondenpikkie van je.

BASTA!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dikke zweterige paardenlullen van ons.

Brammeke zei

je zweet toch

Jay zei

he stelletje emo's stop eens met dat gejammer tegenover elkaar en wees een echte vent en schrijf echte blogs zoals ik! over schommelen.

AMEN.

Brammeke zei

schommelen is voor nichten en dat weet je best! zak hooi ;)

Anoniem zei

Echte mannen wijden blogs aan de half-god Derek Taal.

Anoniem zei

Joeri heeft een punt, het is genoeg geweest. Het is de hoogste tijd voor een blog over mij.

Brammeke zei

dat gaat toch alleen maar over sex, en dat mag niet van de familie steur ;) X

Jay zei

ik comment hier maar het gaat om je nieuwe blog. leuk en aardig dat je over de tepels van fleur schrijft maar doe het dan eens met at least een beetje passie! Bram dit is echt waardeloos.

Brammeke zei

zo hoort het ;) :P

Jan van Tienen zei

Blogbeef, altijd leuk...