donderdag 10 januari 2008

Het is weer neusboren geblazen! (Wat betekend dat de vakantie voorbij is, en ik eigenlijk weer werk moet uitvoeren op mn werk) Niet dat dat gebeurd, na de vakantie is het altijd zo rustig, dat mijn neusgaten in 3 dagen al compleet leeg zijn geboord.

Niet dat ik dat zo erg vind, beetje koffie halen, rondje lopen, stiekem een peukje doen tussendoor. The good life begins!

Mijn grote Calfvense maat Ruud heeft me gevraagd voor wederom een nieuwe band. Dat zal dan nummero 4 voor me worden, maar t schijt me niets. Lekker spelen, dagenlang. Enig nadeel is dat Joran me in elkaar trapt als ik voor de derde repetitie niet op kom dagen. Ja hallo! Ik wacht met smart tot ik deze knakker een lekkere whoopass kan geven ;)

Het zal denk ik weer het zoveelste indie-bandje worden, maar dat trek ik ergens wel. Zeker na de domper van de missing coins, die derek er nog steeds niet uitgezet hebben. Jammer vent! Ik zou hem graag stof zien bijten als hij bij de Blote Homo buiten geknikkerd wordt.

Ergens meen ik dat natuurlijk niet, want ik hou wel van mannetjes die vroeger met een dikke kop op feestjes 3 biertjes dronken, en nu de whiskey om je oren laten vliegen alsof het niks kost. Dat krijg je als je denkt dat je de heetste figuur van Holland bent, he meneer Wartaal?




6 opmerkingen:

Jay zei

haha, mooi stukje.

NICE.

Anoniem zei

(L)

Anoniem zei

Ga jij nou maar leren drummen, Bram.

Anoniem zei

+
Ik heb 3 woorden voor je Bram:
1. Sarcasme
2. Overdrijving
3. Ironie

Ik zou als ik jou was niet alles eens zo letterlijk nemen, Het is sowieso heel erg makkelijk om iemand af te kraken door middel van een weblog, maar heb dan ook alsjeblieft het lef om het gewoon tegen mij te zeggen. Ok? Mooi dat is dna afgesproken.

Brammeke zei

ik vind het heerlijk te lezen dat je zo hapt, als altijd ;)

je blijft mn grote vriend hoor!

Olav Abacus zei

jij bent VEUL beter dan derek, brammeke.