zondag 3 februari 2008

Vastenavend brings out the best in you!

Voorbeelden:
  • 16 bier over je heen in 1 teug is toch best goed te doen, vooral als je de "ik -stink-het-hardst- naar-bier-van-jullie-allemaal-trofee" mee naar huis mag nemen;
  • veel oude vrienden terugzien is het beste wat er is, vooral als je ze nooit meer ziet, behalve met vastenavend;
  • ik heb een aantal mensen blij verrast met het uit mn broek laten hangen van mn piemel;
  • ik heb mijn 2 beste vriendinnen opgebeurd en/of getroost toen dat hard nodig was, want zo ben ik;
  • tijdens de vastenavend komen de beste ideeen naar boven, bijvoorbeeld welk huis je met een maat gaat kopen en welk eigen bedrijf je met hem gaat opstarten.

Allemaal stuk voor stuk goede dingen, die niemand mij meer afneemt. Jammer dat ik er niet voor beloond wordt met een blowjobke

Ohja: HWM speelt op Groezrock en 2 keer in Germany, raad eens wie daar bij gaat zijn!